۱۳۸۹ خرداد ۶, پنجشنبه

ثروت پنهان

می گویی که تغییر کرده ام ،می گویی که مثل اوایل نیستم،می گویی که برای تونیستم
ازکجا اینگونه وبی رحمانه برای درون من می تازی ؟خود بهتر می دانی که این دوست داشتن
برای من ثروتی است تا از خودخواهی های خودم واطرافیانم بگسلم.بفهمم که غیرازعزیزان
دورونزدیک کسانی هم می توانند برای انسان بتپند .آنهم بدون هیچ چشمداشتی.......
آره درکمال ناباوری می توان در دومکان زیست وبه شکست زمان دست یازید.
چقدر برای هم دیگر زحمت کشیدیم مهم نیست ،مهم اینکه چقدربرای همدیگرارزشگذاری کرده ایم
ازنقطه شروع با صداقت گفتم که بودن یعنی حضورداشتن ،بودن یعنی اثرگذاربودن
برای بودن تنهابه رویا بودن نباید اکتفا کرد.اززمان باید گذشت با تمرین هایی که می کنیم
باید برای هم هدایایی بهتراز اینها ارائه کردچرا که کارنامه ما نیز بالاخره تمام خواهد شد
ازجوانی واین انرژی چقدربرای بالا کشیدن همدیگروارزشمند ساختن بهره جستیم؟
نمی خواهم فقط به عادت همیشگی یادت کنم وبرای باتو بودن احساس غرورکنم
می خواهم بدانم که برای بهتربودن کی باید شروع به ساختن کرد.درسته که همه دراین هوا نفس می کشیم اما می توانیم آزادانه تر تنفس کنیم.

هیچ نظری موجود نیست: